logo aldine
Inloggen
Snel zoeken
Deurbordjes
serie 'Circle'
serie 'Holland'
serie 'Nomino'
serie 'Porta'
serie 'Recta'
Borden & stickers
serie 'Classica'
serie 'Estate'
serie 'Signal'
Parkeerbeheer
fietsen
maximum snelheid
parkeerbeheer
parkeerborden
Bordjes & stickers voor:
bouwplaatsen
brievenbusstickers
camerabewaking
havens en steigers
honden
huisnummers
maneges & paarden
Auto & verkeer
landenvlaggen
maximum snelheid
verbodsborden
werkverkeer
Veiligheidspictogrammen
BHV / EHBO (groen)
brandveiligheid (rood)
gebodstekens (blauw)
gevarentekens (geel)
markeringen
vluchtroute (groen)
Montage
montage & gereedschap

Retouren

Wilt u een product terugsturen?


Is het product beschadigd?
In geval van een gebrek of een beschadiging is het handig als een u foto van het gebrek of de beschadiging bijvoegd, dan kunnen we het eenvoudig voor u oplossen. Afhankelijk van de situatie repareren wij kosteloos of sturen wij kosteloos een nieuw product. Eventuele verzendkosten zijn voor onze rekening.

Wilt u een (gedeeltelijke) bestelling annuleren of omruilen?
Voor particulieren en consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd mag u de het product uitpakken, beoordelen en kunt u de bestellling (gedeeltelijk) annuleren of omruilen. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. De verzendkosten bij annuleren of omruilen zijn voor uw rekening.

Retouradres (geen bezoekadres)


Op de pakbon van uw bestelling staat het retouradres:

Aldine
Klein Landaas 8
3931 GC Woudenberg

Wat kan ik terugsturen? En wanneer?


Voor particulieren en consumenten:
check okBinnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum.
check okBeschadigde producten of producten met gebreken.
check okBij annuleren of ruilen van (gedeeltelijke) bestellingen.
check okProducten speciaal voor u gemaakt, zoals borden of stickers met een door u opgegeven tekst of logo, voor u aangepaste kleuren of voor u aangepaste afmetingen kunt u niet omruilen of annuleren.

Voor bedrijven:

check okBeschadigde producten of producten met gebreken.

Beschadiging of gebreken bij ontvangst?


Voor particulieren, consumenten en bedrijven:
check okReageer tijdig: binnen 14 dagen na ontvangstdatum.

U mag kiezen:

Wij sturen u een nieuw product:
check okE-mail ons over de beschadiging of het gebrek. Voeg eventueel een foto van de beschadiging of het gebrek toe, dat versnelt de vervanging.
check okHet nieuwe vervangende product wordt u binnen 2 werkdagen kosteloos toegestuurd.
check okOverleg via onderstaande e-mail of u het beschadigde product retour moet sturen, dit hoeft niet altijd.

Uw geld terug:

check okE-mail ons over de beschadiging of het gebrek. Voeg eventueel een foto van de beschadiging of het gebrek toe, dat versnelt de terugbetaling.
check okU krijgt u het aankoopbedrag van de beschadigde producten teruggestort binnen 14 dagen met de zelfde betaalmethode zoals u aan ons heeft betaald.
check okEventuele retourkosten zijn voor onze rekening.
check okOverleg via onderstaande e-mail of u het beschadigde product retour moet sturen, dit hoeft niet altijd.
Heeft u een keuze gemaakt? Of twijfelt u wat u moet doen?
Stuur ons deze e-mail. Vermeld hierin het bestelnummer (staat op de pakbon) en voeg als het kan een foto van het gebrek of de beschadiging toe.

Bestelling (gedeeltelijk) annuleren?


Voor particulieren en consumenten:

Voor consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd kunt u de bestellling (gedeeltelijk) annuleren. De kosten voor het retour sturen bij (gedeeltelijk) annuleren zijn voor uw rekening.

Hoe annuleert u? Stuur ons deze e-mail of via dit herroepingsformulier.
check okAlles annuleren: zodra wij de gehele bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort binnen 14 werkdagen met de zelfde betaalmethode zoals u aan ons heeft betaald.
check okGedeeltelijk annuleren: zodra wij de gedeeltelijke bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen krijgt u het gedeeltelijke aankoopbedrag teruggestort binnen 14 werkdagen met de zelfde betaalmethode zoals u aan ons heeft betaald.
check okWij rekenen geen administratiekosten bij annuleren.
check okProducten speciaal voor u gemaakt, zoals borden of stickers met een door u opgegeven tekst of logo, voor u aangepaste kleuren of voor u aangepaste afmetingen kunt u niet retourneren.
check okRetourkosten zijn voor uw rekening.
check okAlleen onbeschadigde producten in nieuwstaat worden vergoed.
check okZorg voor een goede verpakking: u bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van de bestelling en de staat van aankomst van de bestelling.

Bestelling (gedeeltelijk) omruilen?


Voor particulieren en consumenten:

Voor consumenten geldt de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangstdatum. Binnen deze bedenktijd kunt u de (gedeeltelijke) bestellling omruilen. De kosten voor het retour sturen zijn bij omruilen voor uw rekening.

Hoe ruilt u? Stuur ons deze e-mail of via dit omruilformulier.
check okZodra wij de (gedeeltelijke) bestelling onbeschadigd retour hebben ontvangen wordt de vervangende bestelling uiterlijk binnen 2 werkdagen naar u verzonden.
check okWij rekenen geen administratiekosten bij omruilen.
check okIs het vervangende product duurder? Dan kunt u het verschil bijbetalen via internetbankieren, overschrijving of Paypal. Zodra de betaling bij ons is bijgeschreven wordt het vervangende product binnen 2 werkdagen toegestuurd.
check okIs het vervangende product goedkoper? Dan wordt het verschil door ons aan u terugbetaald uiterlijk binnen 14 werkdagen met dezelfde betaalmethode als u aan ons betaald heeft.
check okProducten speciaal voor u gemaakt, zoals borden of stickers met een door u opgegeven tekst of logo, voor u aangepaste kleuren of voor u aangepaste afmetingen kunt u niet omruilen.
check okRetourkosten voor verzending bij omruilen zijn voor uw rekening.
check okAlleen onbeschadigde producten in nieuwstaat worden omgeruild.
check okZorg voor een goede verpakking: u bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van de bestelling en de staat van aankomst van de bestelling.

Is deze pagina niet duidelijk?


Wij doen ons best de informatie op deze pagina zo duidelijk mogelijk voor u te maken. Heeft u een verbeterpunt of advies voor deze pagina?

Laat het ons weten met deze e-mail.

Heeft u toch nog een klacht of geschil?


Klik hier naar het formulier voor het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting.
Winkelwagen
Uw winkelwagen
is leeg
Onze voordelen
yes vinkje   inclusief BTW
yes vinkje   geen extra kosten
yes vinkje   gratis verzending
yes vinkje   verzending in 2
       werkdagen
Veilig online betalen
payment options
Uw klantgegevens      Over ons      Contact      Betalen      Verzenden      Retouren      Privacy & Cookies      Algemene voorwaarden